Terminai ir sąlygos
Šiose Taisyklėse ir sąlygose nustatytos bendrosios sąlygos, taisyklės ir naudojimosi internetine platforma, kuri apima internetinę parduotuvę šiais interneto adresais: mz-store.lt, mz-store.co.uk, mz-store.de, mz-store.it, mz-store.at, mz-store.es (toliau - internetinė parduotuvė), taisyklės ir naudojimo būdas, taip pat MZ-STORE spółka akcyjna nemokamų elektroninių paslaugų teikimo sąlygos.
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1 Internetinės parduotuvės mz-store savininkas yra akcinė bendrovė MZ-STORE, kurios buveinė yra Redoje, Kipro Kamilos Norwido g. 47 (84-240), įrašyta į Nacionalinio teismų registro Verslininkų registrą, kurį tvarko Gdansko-Polnoco apygardos teismas Gdanske, Nacionalinio teismų registro 8-asis komercinis skyrius, numeriu 0000877266, turinti NIP: 5862363341 ir REGON numerį: 387876117, kurios akcinis kapitalas yra 5 000 000,00 PLN, visiškai apmokėtas (toliau - MZ-STORE).
1.2. Internetinė parduotuvė "mz-store" yra platforma, kurią valdo jos savininkas (informacija pateikta šių Taisyklių 1.1 punkte).
1.3. Šios Taisyklės skirtos tiek vartotojams, tiek verslininkams, besinaudojantiems internetine parduotuve.
1.4. Sąvokų apibrėžtys:
1.4.1 Asmens duomenys- visa informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurį galima identifikuoti pagal vieną ar daugiau veiksnių, būdingų fizinei, fiziologinei, genetinei, protinei, ekonominei, kultūrinei ar socialinei tapatybei, įskaitant įrenginio IP, buvimo vietos duomenis, interneto identifikatorių ir informaciją, surinktą naudojant slapukus ir kitas panašias technologijas.
1.4.2 Darbo dienos - tai darbo dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus valstybinių švenčių dienas.
1.4.3 Pristatymas - reiškia faktinį Užsakyme nurodytų Prekių pristatymą Klientui.
1.4.4 Tiekėjas - reiškia subjektą, fiziškai atliekantį Prekių pristatymą:
1.4.4.1. kurjerių įmonė (kurjeris),
1.4.4.2. Lenkijos paštas ar kitas viešasis operatorius,
1.4.4.3. InPost sp. z o.o.
1.4.5. Registracijos forma - elektroninė paslauga, reiškia Svetainėje esančią formą, leidžiančią sukurti Pirkėjo paskyrą.
1.4.6. Užsakymo forma - Elektroninė paslauga - interaktyvi forma, prieinama Interneto svetainėje, leidžianti pateikti Užsakymą, visų pirma įtraukiant Prekes į elektroninį krepšelį ir nurodant Pardavimo sutarties sąlygas, įskaitant pristatymo ir apmokėjimo būdą.
1.4.7. Slaptažodis - raidžių, skaitmeninių ar kitų ženklų seka, kurią Klientas pasirenka registruodamasis Elektroninėje parduotuvėje.
1.4.8. Klientas - reiškia fizinį asmenį, turintį visišką veiksnumą ir vyresnį nei 18 metų, juridinį asmenį arba juridinio asmens statuso neturintį organizacinį vienetą, kuriam teisnumą suteikia įstatymai, kurio naudai gali būti teikiamos elektroninės paslaugos pagal šias Taisykles ir taikytinus įstatymus ir (arba) kuris su Pardavėju sudarė arba ketina sudaryti Pardavimo sutartį. Pirkėjas yra prekių, importuojamų iš trečiosios šalies (ne iš Europos Sąjungos) į Europos Sąjungos teritoriją, prekių, siunčiamų iš Europos Sąjungos į trečiąsias šalis, ir prekių, siunčiamų iš vienos trečiosios šalies į kitą trečiąją šalį, importuotojas.
1.4.9. Vartotojas - fizinis asmuo, sudarantis teisėtą sandorį, tiesiogiai nesusijusį su jo ūkine komercine ar profesine veikla.
1.4.10. Kliento paskyra - elektroninė paslauga - MZ-STOREp Klientui tvarkoma paskyra unikaliu vardu (Login), kuri yra išteklių rinkinys IRT sistemoje, kurioje saugomi Kliento duomenys ir informacija apie jo veiksmus internetinės parduotuvės apimtyje.
1.4.11. Naujienlaiškis - MZ-STOREp elektroniniu paštu teikiama elektroninė paslauga, pagal kurią Klientas gali periodiškai elektroniniu paštu gauti iš MZ-STOREp pranešimus, susijusius su MZ-STOREp ir jos verslo partneriais, Internetine parduotuve, įskaitant informaciją apie pasiūlymus, akcijas ir naujienas Internetinėje parduotuvėje.
1.4.12.Verslininkas - fizinis asmuo, juridinis asmuo arba juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, įsigyjantis Prekes iš Internetinės parduotuvės pagal verslo ar profesinės veiklos sritį; fizinio asmens atveju - fizinis asmuo, įsigyjantis Prekes iš Internetinės parduotuvės tikslu, tiesiogiai susijusiu su jo verslo veikla, kai iš sutarties turinio matyti, kad ji jam turi profesinį pobūdį, kurį lemia, visų pirma, jo verslo veiklos objektas, pateikiamas remiantis Centrinio registro ir informacijos apie verslo veiklą nuostatais.
1.4.13.Vartotojo teisių verslininkas - fizinis asmuo, įsigyjantis Prekes internetinėje parduotuvėje tikslu, tiesiogiai susijusiu su jo verslo veikla, kai iš sutarties turinio matyti, kad ji jam nėra profesinio pobūdžio, kylanti visų pirma iš jo verslo veiklos dalyko, pateikto remiantis Centrinio registro ir informacijos apie verslo veiklą nuostatų pagrindu.
1.4.14.Išankstinis pardavimas - reiškia Pardavėjo pateikiamą turinį, kuris yra kvietimas Pirkėjui pateikti pasiūlymus ir kuris yra susijęs su Prekėmis, kurios dar nėra pagamintos arba kurias Pardavėjas laukia pristatyti.
1.4.15. Sąlygos - reiškia šį dokumentą.
1.4.16. Registracija -reiškia faktinį veiksmą, atliktą Taisyklėse ir sąlygose nurodytu būdu, reikalingą tam, kad Pirkėjas galėtų naudotis visomis internetinės parduotuvės funkcijomis.
1.4.17. Internetinė parduotuvė - toliau nurodytais adresais MZ-STORE valdoma internetinė platforma, kurios tikslas - suvesti Pardavėjus ir Klientus:
1.4.17.1. https:// mz-store.com
1.4.17.2. https://mz-store.lt,
1.4.17.3. https://mz-store.co.uk,
1.4.17.4. https://mz-store.it,
1.4.17.5. https://mz-store.de,
1.4.17.6. https:/mz-store.es,
1.4.17.7. https://mz-store.at.
1.4.18. Akcinė bendrovė MZ-STORE (taip pat MZ-STORE S.A. arba MZ-STORE ) - kurios registruota buveinė yra Redoje, ul. Cypriana Kamila Norwida 47 (84-240), įrašyta į Nacionalinio teismų registro Verslininkų registrą, kurį tvarko Gdansko-Polnoco apygardos teismas Gdanske, Nacionalinio teismų registro 8-asis komercinis skyrius, numeriu 0000877266, turinti NIP: 5862363341 ir REGON numerį: 387876117, kurios akcinis kapitalas yra 5 000 000,00 zlotų, visiškai apmokėtas, ir kuriai priklauso teisės į interneto platformą. MZ-STORE S.A. vaidmuo - platformoje suteikti galimybę naudotis funkcijomis (rinka), kurių pagalba šalys (Pardavėjas ir Pirkėjas) gali sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį.
1.4.19. Pardavėjas - MZ-STORE arba MZ-STORE partneris, siūlantis savo Prekes pardavimui internetinėje parduotuvėje. Informacija, identifikuojanti Pardavėją, yra pateikiama Tinklalapyje esančiame Prekių aprašyme. Jei Pardavėjas nenurodytas Prekių aprašyme, Pardavėjas yra MZ-STORE.
1.4.20. Interneto svetainė - reiškia interneto svetainę, pagal kurią MZ-STORE valdo Internetinę parduotuvę, veikiančią šiais interneto adresais: mz-store.lt, mz-store.co.uk, mz-store.de, mzstore.it, mz-store.at, mz-store.es.
1.4.21. Prekė - tai prekė iš Pardavėjo asortimento, kurią galima įsigyti Interneto svetainėje.
1.4.22. Maisto prekė - reiškia bet kokią medžiagą ar produktą, perdirbtą, iš dalies perdirbtą ar neperdirbtą, skirtą žmonėms vartoti arba kurį, kaip galima tikėtis, žmonės vartos.
1.4.23. Pirkimo-pardavimo sutartis - reiškia pirkimo-pardavimo sutartį, sudarytą elektroniniu būdu pagal Taisyklių ir sąlygų nuostatas tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.
1.4.24. Elektroninė paslauga - paslauga, kurią MZ-STORE teikia Pirkėjui elektroniniu būdu per Internetinę parduotuvę. 1.4.25. Pardavimas - pardavimas reiškia Pardavėjo pažymėtų Prekių pardavimą sumažinta kaina dėl Prekių savybių (pvz., artėjančio galiojimo termino).
1.4.25.Atsiliepimų skelbimas - elektroninę atsiliepimų skelbimo paslaugą sudaro galimybė Klientams skelbti individualius ir subjektyvius pareiškimus (pranešimus) apie užsakytas Prekes.
1.4.26. Užsakymas- Kliento valios pareiškimas, pateikiamas naudojantis Užsakymo forma ir kuriuo siekiama tiesiogiai sudaryti Prekių pirkimo-pardavimo sutartį su Pardavėju.
1.5. Teisės į Internetinę parduotuvę, įskaitant turtines autorių teises, intelektinės nuosavybės teisės į jos pavadinimą, interneto domeną, Svetainę, taip pat į Svetainėje patalpintus šablonus, formas, logotipus (išskyrus Svetainėje pateiktus logotipus ir nuotraukas, skirtas Prekėms pristatyti, kurių autorių teisės priklauso tretiesiems asmenims), priklauso MZ-STORE, o naudotis jomis galima tik nurodytu būdu ir laikantis Taisyklių ir sąlygų.
1.6. Su šiomis Taisyklėmis Klientai gali susipažinti adresu mz-store.lt, mz-store.co.uk, mz-store.de, mz-store.it, mz-store.at, mz-store.es ir bet kuriuo metu jas atsisiųsti bei atsispausdinti.
2. ELEKTRONINĖS PASLAUGOS INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE
2.1. Internetinėje parduotuvėje galima naudotis toliau nurodytomis elektroninėmis paslaugomis: Klientų paskyra, užsakymo forma, apžvalgų skelbimas ir naujienlaiškis.
2.2. Kliento paskyra - Elektronine paslauga Kliento paskyra gali naudotis tik registruoti Klientai. Registracija nebūtina norint pateikti užsakymus Elektroninėje parduotuvėje.
2.3. Norėdamas užsiregistruoti, Klientas užpildo registracijos formą, kurią MZ-STORE pateikia Svetainėje, ir užpildytą registracijos formą elektroniniu būdu išsiunčia WMZ-STORE, pasirinkdamas laukelį "Registruotis". Registracijos proceso metu Klientas nustato individualų Slaptažodį.
2.4. Elektroninių paslaugų Kliento paskyra teikiama nemokamai neribotą laiką. Klientas turi galimybę bet kuriuo metu ir nenurodydamas priežasties ištrinti Paskyrą (atsisakyti Kliento Paskyros), išsiųsdamas atitinkamą prašymą MZ-STORE elektroniniu paštu šiuo adresu: office@mzstore.pl.
2.5. "MZ-STORE" ištrins Kliento Paskyrą nedelsiant, bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prašymo pateikimo.
2.6. Pateikęs užpildytą Registracijos formą, Klientas nedelsdamas elektroniniu paštu Registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu gauna MZ-STORE patvirtinimą apie Registraciją. Šiuo momentu sudaroma elektroninė Kliento Paskyros tvarkymo sutartis ir Klientas įgyja galimybę prisijungti prie savo Paskyros bei atlikti registracijos metu pateiktų duomenų, išskyrus Prisijungimo duomenis, pakeitimus.
2.7. Klientas privalo dėti visas pastangas, kad slaptažodis būtų laikomas paslaptyje ir nebūtų prieinamas tretiesiems asmenims. Jei yra aplinkybių, leidžiančių įtarti, kad Slaptažodį turi neįgaliotas asmuo, Klientas privalo nedelsdamas pranešti apie tai MZSTORE, naudodamasis turimomis ryšio priemonėmis. Tokiu atveju Klientas privalo nedelsdamas pakeisti Slaptažodį naudodamasis atitinkamomis Kliento paskyros funkcijomis.
2.8. Užsakymo forma - naudojimasis Užsakymo forma pradedamas, kai Pirkėjas į elektroninį pirkinių krepšelį Internetinėje parduotuvėje įdeda pirmąją Prekę. Užsakymas pateikiamas, kai Užsakymo forma užpildoma ir Klientas paspaudžia laukelį "Užsakyti" Internetinės parduotuvės svetainėje.
2.9. Užsakymo formos elektroninė paslauga teikiama nemokamai ir yra vienkartinė paslauga, kuri pasibaigia, kai per ją pateikiamas Užsakymas arba kai Klientas anksčiau nustoja teikti Užsakymą per ją.
2.10. Atsiliepimo paskelbimas - Klientas turi galimybę savanoriškai ir nemokamai paskelbti atsiliepimą apie Internetinėje parduotuvėje įsigytas Prekes. Tik nuo Kliento priklauso, ar jis nuspręs pateikti atsiliepimą.
2.11. Nepaisant galimybės paskelbti atsiliepimą Internetinės parduotuvės interneto svetainėje naudojantis elektronine atsiliepimų skelbimo paslauga, po to, kai Pirkėjas įsigyja Prekių iš Internetinės parduotuvės ir gauna Prekes, jis gali elektroniniu paštu gauti prašymą jas įvertinti ir įvertinti pasitenkinimą pasirinktame atsiliepimų portale. Tokio įvertinimo atveju MZ-STORE apdoroja ir perduoda toliau nurodytus duomenis atitinkamiems partneriams:
2.11.1 Kontaktiniai duomenys - t. y. el. pašto adresas, kuriuo buvo išsiųstas kvietimas pateikti atsiliepimą;
2.11.2. Duomenis apie užsakytas Prekes, dėl kurių pareikšta nuomonė.
2.12. Atsiliepimus gali skelbti tik Pirkėjas, kuris pirko iš Internetinės parduotuvės.
2.13. Draudžiama sudaryti fiktyvias / tariamas pirkimo-pardavimo sutartis, siekiant paskelbti atsiliepimą. Apžvalgos autoriumi taip pat negali būti pats Pardavėjas ar jo darbuotojai, nepriklausomai nuo darbo santykių pagrindo.
2.14. Naudotis Elektronine paslauga atsiliepimams skelbti Klientas negali neteisėtai veiklai, ypač veiklai, kuri yra nesąžiningos konkurencijos veiksmas Pardavėjo atžvilgiu, arba veiklai, kuria pažeidžiamos Pardavėjo ar trečiųjų asmenų asmeninės teisės, intelektinės nuosavybės teisės ar kitos Pardavėjo ar trečiųjų asmenų teisės.
2.15. Paskelbta apžvalga gali būti pašalinta bet kuriuo metu jos autoriaus prašymu, išsiųstu MZSTORE arba apžvalgų portalui - priklausomai nuo to, kur Klientas paskelbė apžvalgą (nuomonę).
2.16. Per atsiliepimų skelbimo formą Klientų pridėtų atsiliepimų "MZ-STORE" netikrina, ar atsiliepimą pateikė Klientas, kuris įsigijo Prekių arba naudojosi Prekėmis.
2.17. Naudodamasis elektroninėmis paslaugomis, Klientas neturi teisės:
2.17.1. skelbti trečiųjų asmenų asmens duomenis ir platinti trečiųjų asmenų atvaizdus be teisės aktais reikalaujamo trečiojo asmens leidimo ar sutikimo,
2.17.2. įkelti reklaminio ir (arba) reklaminio pobūdžio turinį,
2.17.3. be to, Klientams draudžiama įkelti turinį, kuris, visų pirma, galėtų
2.17.3.1. skelbti nesąžiningai, pvz., siekiant pažeisti trečiųjų šalių asmenines teises,
2.17.3.2. pažeisti bet kokias trečiųjų šalių teises, įskaitant teises, susijusias su autorių ir gretutinių teisių apsauga, pramoninės nuosavybės teisių apsauga, komercinėmis paslaptimis ar teises, susijusias su konfidencialumo įsipareigojimais,
2.17.3.3. yra įžeidžiančio pobūdžio arba kelia grėsmę, nukreiptą į kitus asmenis, arba turi žodyną, kuris pažeidžia gerą moralę (pvz., vartojant vulgarizmus arba posakius, kurie paprastai laikomi įžeidžiančiais),
2.17.3.4. prieštarauja MZ-STORE arba MZ-STORE partnerių (Pardavėjų) interesams,
2.17.3.5. kitaip pažeidžia Taisyklių ir sąlygų nuostatas, gerą moralę, galiojančių įstatymų nuostatas, socialines normas ar papročius.
2.18. "MZ-STORE" turi teisę pašalinti bet kokį turinį, kuris neatitinka šiose Taisyklėse ir sąlygose nustatytų sąlygų.
2.19. Naujienlaiškis - MZ-STORE siunčiamas visiems užsiprenumeravusiems Klientams.
2.20. Naujienlaiškio elektroninė paslauga teikiama nemokamai neribotą laiką. Klientas gali bet kada ir nenurodydamas priežasties atsisakyti Naujienlaiškio prenumeratos (Naujienlaiškio atšaukimas), išsiųsdamas atitinkamą prašymą MZ-STORE elektroniniu paštu šiuo adresu: office@mz-store.lt.
2.21. Minimalūs techniniai reikalavimai naudojimuisi Svetaine yra šie:
2.21.1. prieiga prie interneto,
2.21.2. prieiga prie aktyvaus elektroninio pašto,
2.21.3. prieiga prie interneto naršyklės, turinčios bent Internet Explorer 8 arba Chrome 16, arba FireFox 10, arba Opera 11, arba Safari 5 ar naujesnės versijos, su įjungtu Javascript, priimančios slapukus ir turinčios ne mažesnį kaip 256 kbit/s interneto ryšį. Parduotuvės svetainė yra optimizuota mažiausiai 1024x768 pikselių ekrano raiškai.
2.22. Draudžiama teikti neteisėtą turinį ir naudoti internetinę parduotuvę, interneto svetainę ar MZ-STORE teikiamas elektronines paslaugas prieštaraujant įstatymams, gerai moralei, taip, kad būtų pažeistos trečiųjų asmenų asmeninės teisės ar MZ-STORE ar MZ-STORE partnerių (Pardavėjų) teisėti interesai.
2.23. Klientas turi teisę naudotis internetinės parduotuvės ištekliais tik savo reikmėms. Draudžiama naudotis Internetinės parduotuvės ištekliais ir funkcijomis Klientui vykdant komercinę veiklą arba tokią, kuri pažeistų MZ-STORE ar MZ-STORE partnerių interesus.
2.24. MZ-STORE atkreipia dėmesį, kad viešas interneto pobūdis ir naudojimasis elektroniniu būdu teikiamomis paslaugomis gali būti susijęs su rizika, kad neįgalioti asmenys gali gauti ir keisti Kliento duomenis, todėl Klientai turėtų naudoti tinkamas technines priemones, kad sumažintų minėtą riziką. Visų pirma jie turėtų naudoti antivirusinę ir tapatybės apsaugos programinę įrangą, kad apsaugotų internetu besinaudojančių asmenų tapatybę. MZ-STORE niekada ir jokia forma neprašo Kliento pateikti jam Slaptažodį.
2.25. MZ-STORE pasilieka teisę sustabdyti arba nutraukti atskirų internetinės parduotuvės funkcijų teikimą dėl būtinybės atlikti techninę priežiūrą, peržiūrėti arba išplėsti techninę bazę, jei tai neturi įtakos Kliento teisėms.
2.26. Kliento prašymu "MZ-STORE" informuoja Klientą apie specifinę riziką, susijusią su naudojimusi elektroniniu būdu teikiamomis paslaugomis, taip pat apie programinės įrangos ar duomenų, kurie nėra paslaugos turinio sudedamoji dalis ir kuriuos "MZ-STORE" įvedė į Kliento naudojamą IRT sistemą, funkciją ir paskirtį.
2.27 Skundus, susijusius su elektroninėmis paslaugomis, Klientas gali pateikti elektronine forma MZ-STORE adresu:office@mz-store.lt. Tinkamai pateiktame skunde dėl Elektroninių paslaugų turi būti nurodyti bent šie duomenys:
2.27.1. Kliento pavadinimas,
2.27.2. skundo dalykas,
2.27.3. skundą pagrindžiančias aplinkybes.
2.28. MZ-STORE atsako į skundą dėl Elektroninės paslaugos ta pačia forma, kuria buvo pateiktas skundas, t. y. raštu arba elektroniniu būdu - nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo išsamaus skundo gavimo dienos. MZ-STORE nedelsdama praneša Klientui apie skundo trūkumus, informuodama Klientą, kaip papildyti skundą.
3 PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARČIŲ SUDARYMO SĄLYGOS
3.1. Svetainėje pateikta informacija apie Prekes nėra pasiūlymas Civilinio kodekso prasme, o tik kvietimas teikti pasiūlymus sudaryti Prekių pirkimo-pardavimo sutartį.
3.2 Klientas gali pateikti užsakymus Internetinėje parduotuvėje 7 (septynias) dienas per savaitę ir 24 (dvidešimt keturias) valandas per parą, naudodamasis Svetainėje esančia užsakymo forma.
3.3. Klientas turi galimybę pateikti Užsakymą Interneto svetainėje naudodamasis Užsakymo forma. Norėdamas pateikti Užsakymą, Klientas turi turėti aktyvią el. pašto prieigą.
3.4. Klientas pateikia Užsakymą Interneto parduotuvėje pagal 2.8 punktą.
3.5. Pateikęs Užsakymą, Klientas gaus iš Pardavėjo patvirtinimą apie Užsakymo priėmimą Užsakymo formoje nurodytu Kliento el. pašto adresu. Užsakymo priėmimo patvirtinimas yra Pardavėjo pareiškimas, kad jis priima 3.1 punkte nurodytą pasiūlymą.
3.6. Pirkimo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas gauna elektroninį laišką, patvirtinantį Užsakymo priėmimą vykdymui.
3.7. Pateikiant Užsakymą, įskaitant Pirkėjo valios būti saistomam Pardavimo sutarties, išreiškimo momentą, Pirkėjas Interneto svetainėje informuojamas apie bendrą užsakytų Prekių kainą, įskaitant mokesčius, taip pat pristatymo išlaidas (įskaitant transporto, pristatymo ir pašto paslaugų mokesčius) ir kitas išlaidas, o jei tokių mokesčių dydžio neįmanoma nustatyti - apie pareigą juos sumokėti.
3.8. Kai MZ-STORE Svetainėje praneša apie Prekės kainos sumažinimą, MZ-STORE, be informacijos apie sumažintą kainą, taip pat paskelbia informaciją apie mažiausią tos Prekės kainą, galiojusią 30 dienų laikotarpiu iki kainos sumažinimo. Jei Prekė parduodama trumpiau nei 30 dienų, MZ-STORE, be informacijos apie sumažintą kainą, skelbia informaciją apie mažiausią tos Prekės kainą, kuri galiojo laikotarpiu nuo informacijos apie Prekės pardavimą internetinėje parduotuvėje paskelbimo pradžios iki tos Prekės kainos sumažinimo dienos. Jeigu Prekės greitai dėvisi, išskyrus atvejus, kai taikomi ankstesniuose sakiniuose nurodyti terminai, MZ-STORE šalia informacijos apie sumažintą kainą skelbia kainą, buvusią prieš pirmą kartą taikant nuolaidą.
3.9. Skiltyje "IŠPARDAVIMAS" prekės yra parduodamos: 3.9.1. su pasibaigusiu tinkamumo vartoti terminu; 3.9.2. veikiamos natūralių suirimo procesų arba 3.9.3. su pažeista pakuote. Minėtoms prekėms netaikomos pretenzijos dėl tų prekių savybių ar prekių trūkumų, apie kuriuos Pirkėjas buvo informuotas prieš perkant. Informacija apie prekių savybes pateikiama jų aprašyme. Prekės, parduodamos akcine kaina, turi tokias pačias savybes kaip ir neakcinės prekės ir yra tinkamos vartoti pagal gamintojo aprašymą.
3.10. Išankstinis pardavimas- prekės, pažymėtos kaip skirtos išankstiniam pardavimui, yra premjerinės prekės. Norėdamas rezervuoti tokias Prekes, Klientas turi užpildyti užsakymo formą ir sumokėti užstatą. Likus septynioms dienoms iki numatytos Prekių išsiuntimo datos, Klientui bus išsiųstas pranešimas, kad Užsakymas paruoštas apdorojimui. Nesumokėjus už Prekes arba neatsiėmus užsakyto Užsakymo, užstatas bus prarastas. Tai, kas išdėstyta pirmiau, nepanaikina kitų Pardavėjo teisių, numatytų Taisyklėse ir sąlygose, ypač susijusių su pareiga ištaisyti žalą. Jei dėl priežasčių, nepriklausančių nuo Pardavėjo, išankstiniame pardavime užsakytų Prekių nebus galima įsigyti numatytą išleidimo dieną, Klientui bus grąžintas sumokėtas užstatas.
4. MOKĖJIMAS UŽ PREKES
4.1. Klientas gali pasirinkti šias mokėjimo už užsakytas Prekes formas:
4.1.1. Banko pavedimu - šiuo atveju Prekės Klientui išsiunčiamos po to, kai mokėjimas įskaitomas į Pardavėjo banko sąskaitą,
4.1.2. Grynaisiais pinigais - šiuo atveju Prekės išsiunčiamos Pirkėjui po to, kai įvykdomas užsakymas. Klientas sumoka mokestį kurjeriui gavęs siuntinį su Prekėmis. Informacija apie galimas mokėjimo formas matoma pateikiant Užsakymą. Mokėjimo už pristatymą grynaisiais pinigais galimybė gali būti išjungta:
4.1.2.1. importuojamų Prekių atveju,
4.1.2.2. tuo atveju, jei Klientas pateikia kitus Užsakymus po to, kai nepavyksta jų atsiimti,
4.1.2.3. konkrečių Prekių atveju arba priklausomai nuo Užsakymo vertės.
4.1.1.3. bankiniu pavedimu arba mokėjimu kortele per išorinę mokėjimo sistemą PayU, kurią valdo bendrovė PayU S.A., kurios registruota buveinė yra Poznanėje - šiuo atveju Prekės išsiunčiamos Pirkėjui po to, kai Pardavėjas gauna informaciją iš PayU sistemos, kad Pirkėjas atliko mokėjimą,
5. IMPORTAS
5.1. Pareiga sumokėti muito mokesčius už įsigyjamas Prekes, kurios pristatomos iš ne Europos Sąjungos šalių arba kurių pristatymo vieta yra ne Europos Sąjungoje, tenka Klientui. Pardavėjas neturi jokios įtakos šių mokesčių dydžiui, nes juos apskaičiuoja atitinkamos šalies vietinė muitinė. Pardavėjas rekomenduoja patikrinti bet kurioje šalyje taikomus muitinės mokesčius prieš užsakant Prekes, kurios turi būti pristatytos į tą šalį. Pardavėjas neatsako už muito mokesčių sumokėjimą. Jei Pirkėjas nesumoka muito mokesčių arba nepriima užsakymo ir užsakymas vėliau grąžinamas Pardavėjui, Pardavėjas turi teisę reikalauti iš Pirkėjo padengti visas išlaidas, kurias jis buvo priverstas patirti.
6. PREKIŲ PRISTATYMAS
6.1. Prekių pristatymas Klientui yra atlygintinis, nebent pirkimo-pardavimo sutartyje nurodyta kitaip. Prekių pristatymo išlaidos (įskaitant transportavimo, pristatymo ir pašto mokesčius) nurodomos Pirkėjui pateikiant Užsakymą, taip pat tuo metu, kai Pirkėjas išreiškia savo valią būti saistomas Pardavimo sutarties. Importuojamų prekių atveju Klientas privalo patikrinti savo šalyje taikomus muito mokesčius. Lenkijoje iš trečiųjų šalių (ne iš Europos Sąjungos šalių) importuojamoms prekėms taikomus muitų tarifus galima patikrinti interneto svetainėje https://ext-isztar4.mf.gov.pl/taryfa_celna/.
6.2. Iš trečiųjų šalių (ne iš Europos Sąjungos) užsakytų Prekių atveju Klientas, kaip Prekių importuotojas, privalo atlikti visus muitinės formalumus, susijusius su siuntos gavimu.
6.3. Prekių išleidimas vyksta pristatant Prekes Tiekėjui arba Klientui ar Vartotojui atsiimant Prekes pagal EXW Incoterms sąlygas.
6.4. Nuosavybės teisė į Prekes pereina Užsakovui arba Vartotojui jų pristatymo metu.
6.5. Atsitiktinio Prekių praradimo ar sugadinimo rizika pereina Užsakovui arba Vartotojui nuo Prekių pristatymo momento.
6.6 Užsakymas laikomas tinkamai įvykdytu, kai jis atkeliauja Kliento nurodytu adresu arba, jei nesilaikoma Kliento muitinės įsipareigojimų, kai Prekės atkeliauja į atitinkamą muitinės įstaigą, kuriai priklauso adresas, kurį Klientas nurodė pateikdamas Užsakymą.
6.7. Prieš nuspręsdamas įsigyti importuojamas Prekes, Pirkėjas, kaip Prekių importuotojas, privalo patikrinti, ar Prekes leidžiama parduoti šalyje, kurioje jos bus pristatomos. Informaciją šiuo klausimu galima gauti iš vietos administracinių institucijų arba muitinės įstaigų. Jei pirmiau nurodyta pareiga neįvykdoma, Pardavėjas neatsako už tai, kad neįmanoma pristatyti Prekių Pirkėjui.
6.8. Prekių pristatymo terminas yra:
6.8.1. iki 14 kalendorinių dienų siunčiant šalies viduje (Prekės siunčiamos iš sandėlio iš Lenkijos);
6.8.2. iki 30 kalendorinių dienų siuntų ES šalyse atveju (Prekės siunčiamos iš sandėlio ES);
6.8.3. iki 60 kalendorinių dienų - tarptautinių siuntų atveju (Prekės siunčiamos iš sandėlio ne ES šalyje). Informuojame, kad nuo 2021 01 01 dėl Jungtinės Karalystės išstojimo iš Europos Sąjungos Prekių, siunčiamų iš sandėlių iš Jungtinės Karalystės (sutrumpintai - JK), pristatymo laikas yra ilgesnis.
6.9. Išankstinių mokėjimų atveju Pristatymo laikas skaičiuojamas nuo mokėjimo įskaitymo į Pardavėjo sąskaitą momento arba atitinkamai Pardavėjui gavus informaciją iš mokėjimo procesoriaus, kad Pirkėjo mokėjimas buvo apdorotas. Inkaso atveju pristatymo terminas skaičiuojamas nuo tos dienos, kai Pardavėjas patvirtina užsakymo gavimą.
6.10. Užsakytos Prekės pristatomos užsakyme nurodytu gyvenamosios vietos/vietos adresu arba kitu pasirinktu adresu Lenkijoje ar kitoje šalyje pasirinktu pristatymo būdu. Jei Pirkėjas kaip pristatymo būdą pasirenka InPost Paczkomaty Sp. z o.o., kurios registruota buveinė yra Krokuvoje, pristatymo adresas yra siuntų mašinos adresas, kurį Pirkėjas pasirinko pateikdamas Užsakymą. Išsamios Užsakymo, įvykdyto per kurjerių bendrovę, pristatymo sąlygos yra nurodytos paslaugų teikimo taisyklėse Tiekėjų interneto svetainėse. Pasirinkus pristatymą per kurjerį, rekomenduojama pasiruošti išskaičiuojamą sumą, kurią reikia sumokėti už pristatymą. Kurjeris neprivalo vežti pinigų grąžai perduoti ir atsiskaityti. Pareiga sumokėti kainą tenka Klientui.
6.11. Jei pristatymo laikas užsitęsia ilgiau, nei nurodyta Taisyklių 6.8 punkte, Klientas gali atšaukti Užsakymą.
6.12. Prekių išsiuntimo Pirkėjui dieną Pardavėjo informacija, patvirtinanti Prekių išsiuntimą, išsiunčiama Pirkėjo elektroninio pašto adresu.
6.13. Pateikiant Užsakymą, prie kiekvienos Prekės pateikiama papildoma informacija apie saugojimo sandėlį. Apraše nurodoma, ar Prekė "X" yra sandėlyje PL, sandėlyje ES, ar importuota tiesiogiai iš trečiosios šalies (pvz., JK - JK).
6.14. Atsiimdamas Prekes, Pirkėjas turi apžiūrėti pristatytą siuntą įprastu tam tikros rūšies siuntoms laiku ir būdu, dalyvaujant Tiekėjo darbuotojui.
6.15.Klientas turi teisę reikalauti, kad Tiekėjo darbuotojas surašytų atitinkamą protokolą siuntos praradimo ar sugadinimo atveju.
6.16. Pardavėjas prie siuntos, kuri yra Pristatymo objektas, pagal Pirkėjo valią prideda kvitą arba PVM sąskaitą faktūrą, apimančią pristatytas Prekes.
6.17. Jei Užsakymas negali būti pristatytas tinkamai ir laiku dėl Pirkėjo kaltės (neteisingas adresas, atsisakymas priimti), Pardavėjas gali reikalauti iš Pirkėjo atlyginti nuostolius, kuriuos jis patyrė siųsdamas nepriimtą siuntą.
6.18. Nepaisant 6.17 punkte numatytų Pardavėjo teisių, kai siunta grąžinama Pardavėjui, Pardavėjas turi teisę atsisakyti sutarties per 30 dienų nuo grąžintos siuntos gavimo dienos.
6.19. Nepaisant 6.18 punkte numatytos teisės, siunta gali būti pakartotinai išsiųsta Pirkėjui po to, kai Pirkėjas į Pardavėjo sąskaitą sumoka visą Užsakymo sumą ir siuntos pakartotinio išsiuntimo išlaidas.
6.20. Pardavėjas nevykdo siuntų į pašto dėžutes ir karines bazes.
7. TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES
7.1. Vartotojas, nenurodydamas priežasties, gali atsisakyti Pardavimo sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai Vartotojas arba Vartotojo nurodyta trečioji šalis, kuri nėra Tiekėjas, pradeda disponuoti Prekėmis.
7.2. Vartotojas gali atsisakyti paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis sutarties, nenurodydamas priežasties, per 14 kalendorinių dienų nuo sutarties sudarymo dienos.
7.3. Vartotojas neturi teisės atsisakyti sutarties 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymo (Žin., 2014, Nr. 827, su vėlesniais pakeitimais) 38 straipsnyje nurodytais atvejais, ypač jei pirkimo-pardavimo objektas yra Prekės, kurių kokybė greitai blogėja arba kurių tinkamumo vartoti terminas yra trumpas, arba jei pirkimo-pardavimo objektas yra Prekės, pristatytos užklijuotoje pakuotėje, kurios atidarius pakuotę negalima grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos sumetimų, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo. Pastaba: tai reiškia, kad, kalbant apie Prekes, priskiriamas maisto produktams, vartotojas neturi teisės atsisakyti sutarties, kai prekė buvo atidaryta.
7.4. Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, Vartotojas turi informuoti Pardavėją apie savo sprendimą atsisakyti sutarties nedviprasmišku pareiškimu (pavyzdžiui, laišku, išsiųstu paštu, faksu arba elektroniniu paštu).
7.5. Vartotojas gali naudoti pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, tačiau tai nėra privaloma.
7.6. Vartotojas taip pat gali užpildyti ir išsiųsti sutarties atsisakymo formą arba bet kokį kitą nedviprasmišką pareiškimą elektroniniu būdu šiose interneto svetainėse: mz-store.lt, musclezone.pl, mz-store.co.uk, mz-store.de, mz-store.it, mz-store.at, mz-store.es. Jei Vartotojas pasinaudoja šia galimybe, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia Vartotojui patvirtinimą apie pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimą patvariojoje laikmenoje (pavyzdžiui, elektroniniu paštu).
7.7. Pavyzdinę sutarties atsisakymo formą galima atsisiųsti iš šios nuorodos.
7.8. Kad būtų laikomasi sutarties atsisakymo termino, pakanka, kad Vartotojas išsiųstų informaciją apie pasinaudojimą teise atsisakyti sutarties iki sutarties atsisakymo termino pabaigos.
7.9 Atsisakymo atveju Pardavėjas nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo dienos, kurią Pardavėjas buvo informuotas apie Vartotojo sprendimą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, grąžina visus iš Vartotojo gautus mokėjimus, įskaitant prekės pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl Vartotojo pasirinkto kito nei Pardavėjo siūlomas pigiausias įprastas pristatymo būdas). Pardavėjas grąžina mokėjimą naudodamas tas pačias mokėjimo priemones, kurias Vartotojas naudojo pradiniame sandoryje, nebent Vartotojas aiškiai sutinka su kitokiu Pardavėjo pasiūlytu sprendimu; bet kuriuo atveju Vartotojas nepatiria jokių su šiuo grąžinimu susijusių mokesčių.
7.10. Pardavėjas gali sulaikyti kompensacijos grąžinimą tol, kol gaus Prekes arba kol pateiks grąžinimo įrodymą, priklausomai nuo to, kuris įvykis įvyksta anksčiau.
7.11. Prekės grąžinamos arba perduodamos Pardavėjui adresu: Cypriana Kamila Norwida 47, 84-240 Reda. Prekės turi būti siunčiamos atgal nedelsiant ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai Vartotojas informavo Pardavėją apie sutarties atsisakymą. Termino laikomasi, jei Vartotojas išsiunčia Prekes atgal nepasibaigus 14 dienų terminui.
7.12. Sutarties atsisakymo atveju Vartotojas tiesiogiai padengia Prekių grąžinimo išlaidas.
7.13. Dalies sutarties atsisakymo atveju ir Vartotojui grąžinus dalį užsakytų prekių, Pardavėjas grąžina pinigus tik už grąžinamas prekes, o grąžinama suma dar sumažinama siuntimo išlaidomis, jei Vartotojas užsakyme gavo nemokamą siuntimą arba nuolaidą siuntimo išlaidoms, o grąžinamos prekės sumažina užsakymo sumą ta suma, kuriai tokia nuolaida nepriklauso.
7.14. Vartotojas atsako už bet kokį Prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl kitokio Prekių naudojimo, nei buvo būtina Prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
7.15. Šiame Taisyklių 7 punkte įtvirtintos nuostatos dėl Vartotojo taikomos nuo 2021 m. sausio 1 d. ir nuo šios datos sudarytoms sutartims taip pat ir Vartotojui, kuris yra fizinis asmuo, sudarantis sutartį, tiesiogiai susijusią su jo verslo veikla, kai iš tos sutarties turinio matyti, kad ji neturi šiam asmeniui profesinio pobūdžio, kurį lemia, visų pirma, jo verslo veiklos objektas, pateikiamas remiantis Centrinio registro nuostatomis ir informacija apie verslo veiklą.
8 KOMPLEKSAS
8.1. Visi skundai dėl įsigytų Prekių, įskaitant skundus dėl Užsakymo vykdymo eigos, turi būti pateikiami elektroniniu paštu šiuo adresu:office@mz-store.lt.
8.2 Aptikus defektą, nekokybiškos Prekės turėtų būti siunčiamos atgal nurodytu adresu: MZ-Store S.A. Cypriana Kamila Norwida 47 Street, 84-240 Reda. Klientų, kurių adresas yra Lenkijoje, nekokybiškų prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo sąskaita per kurjerių bendrovę DHL arba InPost. Pirkėjui suteikiama galimybė užsisakyti siuntos atsiėmimą jam patogiu laiku. Klientams iš kitų šalių adresu: Cypriana Kamila Norwida 47, 84-240 Reda ir pateikti pranešimą apie pretenziją pagal 8.1 punktą, kuriame turi būti bent šie duomenys:
8.2.1. Kliento pavadinimas ir užsakymas,
8.2.2. skundo dalykas,
8.2.3. skundą pagrindžiančias aplinkybes.
8.3. Skundas dėl Siuntos neatitikimo sąskaitai faktūrai ar Pirkimo užsakymui, taip pat skundai dėl siuntos sugadinimo transportavimo metu turėtų būti pateikiami iš karto po siuntos gavimo. Rekomenduojama kartu su skundu pateikti Pardavėjui: siuntos sugadinimo protokolą, surašytą dalyvaujant kurjeriui, ir nurodyto neatitikimo nuotraukas (su datos spaudu), kurios leis Pardavėjui teigiamai išnagrinėti skundą.
8.4. Skundas dėl siuntinio, gauto InPost sp. z o.o. siuntų automate, būklės turėtų būti pateiktas naudojant atitinkamą siuntų automato parinktį, pagal kurią siuntinys turėtų būti nedelsiant įdėtas atgal į siuntų dėžutę, paliekant jį InPost sp. z o.o. dispozicijoje. Pretenzijos forma bus išsiųsta Kliento el. pašto adresu. Ji turi būti užpildyta per 14 dienų ir patvirtinta, o tai prilygsta skundo pateikimui. Jei Klientas to nepadarys, siuntinys bus išsiųstas atgal siuntėjui. Pretenzijas dėl siuntinio defektų ar pažeidimų, kurie nebuvo matomi siuntos gavimo metu, galima pateikti ne vėliau kaip per 7 dienas nuo siuntos gavimo. Tokiu atveju būtina kartu su siuntiniu, dėl kurio pateikta pretenzija, nuvykti į "InPost" skyrių ir jame surašyti pranešimą apie žalą.
8.5. Jei dėl pretenzijos dėl pristatymo pripažinimo tas pats Užsakymas Klientui siunčiamas antrą kartą ir tuo pačiu metu tiekėjas pristato "prarastą" pirmąją siuntą, Klientas privalo grąžinti vieną siuntą nurodytu adresu: MZ-Store S.A. Cypriana Kamila Norwida 47 Street, 84-240 Reda. Siuntos grąžinimo išlaidas padengia Pardavėjas. Arba Pirkėjas gali pasilikti antrąją siuntą su sąlyga, kad už ją bus sumokėta.
8.6. Pardavėjas atsako į pretenziją dėl Prekės ta pačia forma, kuria buvo pateikta pretenzija, nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo visos pretenzijos gavimo dienos. Pardavėjas nedelsdamas informuoja Pirkėją apie skundo trūkumus, nurodydamas Pirkėjui, kaip papildyti skundą.
9. NETEISMINIAI GINČŲ SPRENDIMO BŪDAI
9.1. Neefektyviai išnaudojus skundų nagrinėjimo procedūras ir gavus Pardavėjo sutikimą, Vartotojas gali pasinaudoti neteisminiais skundų ir pretenzijų nagrinėjimo būdais. Informaciją apie naudojimosi šiomis procedūromis taisykles galima rasti Konkurencijos ir vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto svetainėje http://www.uokik.gov.pl.
10. SLAPUKŲ POLITIKA
10.1. MZ-STORE naudoja "slapukų" failų mechanizmą, kuriuos MZ-STORE išsaugo galutinio įrenginio, kuriuo naudojamasi Interneto svetaine, kietajame diske, įskaitant Vartotojų naudojimąsi Interneto svetaine.
10.2. Slapukų naudojimo tikslas - užtikrinti teisingą Svetainių veikimą galutiniuose įrenginiuose, naudojančiuose Svetaines. Šis mechanizmas nepažeidžia galinio įrenginio ir nesukelia galinių įrenginių ar šiuose įrenginiuose įdiegtos programinės įrangos konfigūracijos pakeitimų. "Slapukais" nesiekiama identifikuoti Svetainių naudotojų.
10.3 MZ-STORE naudoja "slapukų" mechanizmą siekdama:
10.3.1. įsiminti informaciją apie Svetainių naudotojų, įskaitant Klientus, galinius įrenginius,
10.3.2. patikrinti ir plėtoti savo pasiūlą,
10.3.3. statistikos.
10.4. Svetainės naudotojas turi galimybę nustatyti, kad naršyklė blokuotų tam tikrų tipų "slapukus" ir kitas technologijas, pavyzdžiui, nurodydamas, kad bus leidžiami tik tie, kurie būtini tinkamam svetainės rodymui. Pagal numatytuosius nustatymus dauguma naršyklių leidžia naudoti visus "slapukus", tačiau Svetainės naudotojas gali bet kada pakeisti šiuos nustatymus, taip pat gali ištrinti jau įdiegtus "slapukus". Kiekviena naršyklė leidžia tai padaryti naudodama vieną iš nustatymuose arba parinktyse esančių parinkčių.
10.5. Taip pat galima naudotis Svetaine vadinamuoju inkognito režimu, kuris blokuoja duomenų apie apsilankymą Svetainėje rinkimą.
10.6. Naudojimasis Svetaine nekeičiant naršyklės nustatymų, t. y. pagal nutylėjimą sutinkant su slapukais ir panašiomis technologijomis, reiškia sutikimą juos naudoti pirmiau nurodytais tikslais. Administratorius nenaudoja gautos informacijos rinkodaros tikslais.
10.7 Mūsų interneto svetainėse trečiosios šalys slapukų ir kitų panašių technologijų pavidalo informaciją patalpina į jūsų galinį įrenginį (pvz., kompiuterį, išmanųjį telefoną) ir prie jų prisijungia. Tai mūsų patikimi partneriai, su kuriais nuolat bendradarbiaujame, siekdami pritaikyti mūsų ir jų svetainėse esančią reklamą, taip pat mūsų ir mūsų patikimų partnerių teikiamas paslaugas jūsų poreikiams ir interesams. Tokie patikimi partneriai yra "Wirtualna Polska" kapitalo grupės subjektai. Išsamesnės informacijos apie tai, kaip "Wirtualna Polska" tvarko jūsų duomenis, rasite "Wirtualna Polska" privatumo politikoje.
.CookieDeclaration{background: #eee;padding: Padidinimas: 5px 20px;}11. ASMENS DUOMENYS
11.1. Pagal 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), ES oficialusis leidinys L 119/1, 2016 05 04 [RODO], ir pagal 2018 m. gegužės 10 d. Asmens duomenų apsaugos įstatymo nuostatas. (Žin., 2018, Nr. 1000, su vėlesniais pakeitimais), informuojame, kad:
11.1.1 Jūsų Asmens duomenų valdytojas yra akcinė bendrovė "MZ-STORE", kurios registruota buveinė yra Redoje, Cypriana Kamila Norwida 47 (84-240), įrašyta į Nacionalinio teismų registro Verslininkų registrą, kurį tvarko Gdansko-Polnoco apygardos teismas Gdanske, Nacionalinio teismų registro 8-asis ekonominis skyrius, numeriu 0000877266, turinti NIP: 5862363341 ir REGON numerį: 387876117, kurios akcinis kapitalas yra 5 000 000,00 PLN. Su administratoriumi galite susisiekti: laišku pirmiau nurodytu adresu arba elektroniniu paštu: office@mz-store.lt
11.1.2 Jūsų asmens duomenys tvarkomi remiantis toliau nurodytais teisės aktais ir toliau nurodytu tikslu:
- siekiant teikti Elektronines paslaugas, kad Klientams ir kitiems asmenims būtų prieinamas Svetainėse surinktas turinys - tokiu atveju duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra duomenų tvarkymo būtinumas sutarčiai vykdyti (RODO 6 straipsnio 1 dalies b punktas);
- siekiant teikti paslaugas, susijusias su Kliento paskyros priežiūra ir valdymu bei Pardavimo sutarties ir Užsakymo vykdymu - tokiu atveju duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra duomenų tvarkymo būtinumas sutarčiai vykdyti (RODO 6 straipsnio 1 dalies b punktas), o pasirinktinai pateiktų duomenų atžvilgiu - duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra sutikimas (RODO 6 straipsnio 1 dalies a punktas)
- siekiant apdoroti pirkinius, atliktus neregistruojant kliento paskyros - tokiu atveju duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra duomenų tvarkymo būtinybė sutarčiai vykdyti (RODO 6 straipsnio 1 dalies b punktas);
- siekiant įvykdyti administratoriui tenkančias įstatymines prievoles, visų pirma kylančias iš mokesčių ir apskaitos taisyklių - teisinis duomenų tvarkymo pagrindas yra teisinė prievolė (RODO 6 straipsnio 1 dalies c punktas);
- siekiant nagrinėti skundus - tokiu atveju duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra duomenų tvarkymo būtinybė sutarčiai vykdyti (RODO 6 straipsnio 1 dalies b punktas);
- analitiniais ir statistiniais tikslais - tokiu atveju duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra teisėtas Administratoriaus interesas (RODO 6 straipsnio 1 dalies f punktas), kurį sudaro Svetainės naudotojų veiklos ir jų pageidavimų analizė, siekiant tobulinti taikomas funkcijas ir teikiamas paslaugas;
- siekiant galimai nustatyti ir pareikšti arba apginti nuo pretenzijų - duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra teisėtas Administratoriaus interesas (RODO 6 straipsnio 1 dalies f punktas), kurį sudaro jo teisių apsauga;
- Administratoriaus ir kitų subjektų rinkodaros tikslais, visų pirma susijusiais su elgsenos reklamos pateikimu remiantis duotu sutikimu (RODO 6 straipsnio 1 dalies a punktas).
11.2. Jūsų Asmens duomenys tvarkomi šioje 11 nuostatoje paaiškintais tikslais, visų pirma siekiant įvykdyti Užsakymus ir Svetainėse teikiamų Elektroninių paslaugų teikimo, personalizavimo, tobulinimo ir saugumo tikslais. Atitinkamai tvarkomi tokie Jūsų Asmens duomenys kaip vardas, pavardė, telefono numeris, kliento numeris, namų adresas (arba kitas adresas, nurodytas kaip pristatymo adresas), IP arba el. pašto adresas. Visa informacija, kuri neleidžia (taip pat ir kartu su kita informacija) nustatyti Jūsų tapatybės, laikoma ne asmens duomenimis. Neasmeniniai duomenys taip pat vadinami anoniminiais duomenimis. Jei jūsų asmeniniai duomenys sujungiami su anoniminiais duomenimis, visi tokio paketo duomenys laikomi asmeniniais duomenimis. Bendroji taisyklė: jei prašome jūsų pateikti tam tikrus Asmens duomenis, jūs, žinoma, galite atsisakyti mūsų prašymo. Jūs patys sprendžiate, kokią informaciją mums pateiksite. Tačiau tikėtina, kad tokiu atveju mes negalėsime jums suteikti pasirinktų Elektroninių paslaugų ar vykdyti Pardavimo sutarties (arba jos nebus jums prieinamos optimaliai). Pavyzdžiui, negalėsime pristatyti Užsakymo be pristatymo adreso. Jei dėl tam tikros Elektroninės paslaugos ar Pardavimo sutarties reikia pateikti tik tam tikrą informaciją (privalomą informaciją), mes jus apie tai informuosime, pavyzdžiui, pažymėdami tokį laukelį *.
11.3. Asmens duomenų tvarkymo, kurį atlieka Administratorius, trukmė priklauso nuo Elektroninės paslaugos rūšies ar Pardavimo sutarties rezultatų ir tvarkymo tikslo. Paprastai Asmens duomenys tvarkomi Elektroninės paslaugos teikimo arba Pardavimo sutarties vykdymo laikotarpiu, iki duoto sutikimo atšaukimo arba iki veiksmingo prieštaravimo dėl Asmens duomenų tvarkymo tais atvejais, kai Asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra teisėtas Administratoriaus interesas. Asmens duomenų tvarkymo laikotarpis gali būti pratęstas tais atvejais, kai tvarkyti duomenis būtina siekiant nustatyti ir pareikšti arba apsiginti nuo galimų pretenzijų, o vėliau - tik teisės aktų nustatytais atvejais ir apimtimi. Pasibaigus duomenų tvarkymo laikotarpiui, Asmens duomenys negrįžtamai ištrinami arba nuasmeninami.
11.4. Jūsų Asmens duomenys gali būti atskleisti išorės šalims, įskaitant visų pirma kurjerius, muitinės agentūras, rinkodaros agentūras, IT paslaugų teikėjus, kuriems mes perduodame tvarkyti Asmens duomenis. Duomenys taip pat atskleidžiami išoriniams Pardavėjams, siūlantiems prekes Svetainėje, kaip rinkos funkcionalumo dalis. Tokie subjektai tvarko Asmens duomenis sutarties su mumis pagrindu ir tik pagal mūsų nurodymus, mūsų nurodyta apimtimi. Skundo atveju jūsų Asmens duomenys gali būti perduoti Pardavėjui, produkto platintojui, gamintojui arba garantui, priklausomai nuo to, kokios Prekės yra skundžiamos. Jei turime jūsų sutikimą, jūsų Asmens duomenys taip pat gali būti perduodami kitiems subjektams jų pačių tikslais, įskaitant rinkodaros tikslus. Gavę jūsų sutikimą, jūsų Asmens duomenis, kiek tai būtina Pardavimo sutarčiai vykdyti, galime perduoti trečiųjų šalių mokėjimo internetu bendrovėms, jei pasirenkate tokį mokėjimo būdą per bet kurią mokėjimo sistemą. Perdavimas susijęs su Asmens duomenimis, reikalingais mokėjimui atlikti. Konkretaus mokėjimo tipo pasirinkimas reiškia sutikimą perduoti duomenis mokėjimo operatoriui.
11.5 Savo Asmens duomenų atžvilgiu turite teisę:
11.5. teisę: * prašyti, kad duomenų valdytojas pateiktų informaciją apie jūsų Asmens duomenis arba juos patikrintų, taip pat gauti savo Asmens duomenų kopiją (RODO 15 straipsnis);
* prašyti, kad Administratorius ištaisytų arba pakeistų jūsų Asmens duomenis (RODO 16 straipsnis) - prašant ištaisyti duomenis, kai pastebite, kad duomenys yra neteisingi arba neišsamūs;
* prašyti, kad Administratorius ištrintų Asmens duomenis (17 straipsnis RODO);
* prašyti perduoti Asmens duomenis - šiuo pagrindu, jei duomenys tvarkomi pagal Pardavimo sutartį arba duotą sutikimą, Administratorius išduoda duomenų subjekto pateiktus Asmens duomenis kompiuteriu nuskaitomu formatu; taip pat galima prašyti, kad duomenys būtų siunčiami kitam subjektui, tačiau su sąlyga, kad Administratorius ir tas kitas subjektas turi tam techninių galimybių;
* prašyti Administratoriaus apriboti duomenų tvarkymą (RODO 18 straipsnis) - pvz., jei pastebėjote, kad jūsų asmens duomenys yra netikslūs, galite prašyti apriboti jūsų asmens duomenų tvarkymą tam tikram laikotarpiui, kad galėtume patikrinti tų duomenų tikslumą;
* pateikti skundą dėl Administratoriaus atliekamo jūsų Asmens duomenų tvarkymo Asmens duomenų apsaugos tarnybos pirmininkui. Jei davėte sutikimą tvarkyti Jūsų Asmens duomenis, norėtume Jus informuoti, kad duotą sutikimą galite bet kada atšaukti raštu Duomenų valdytojo adresu arba el. paštu: office@mzstore.pl, o sutikimo atšaukimas neturi įtakos duomenų tvarkymo, kuris buvo atliktas remiantis sutikimu iki jo atšaukimo, teisėtumui.
11.6. Asmens duomenų pateikimas paprastai yra savanoriškas, tačiau, jei to nepadarysite, negalėsite atsakyti į užklausą arba sudaryti ir vykdyti sutarties su Administratoriumi.
11.7. Tiesioginė rinkodara (naujienlaiškis, elektroninis paštas, telefonas ir SMS žinutės). Jei duosite mums sutikimą, galėsime naudoti jūsų pateiktus Asmens duomenis, kad siųstume jums rinkodaros pasiūlymus, prieinamus Internetinėje parduotuvėje, naujienlaiškius, apklausas ir kvietimus - el. paštu, SMS žinute arba telefonu, priklausomai nuo jūsų sutikimo apimties. Tokiu būdu jūsų pateikti Asmens duomenys gali būti perduoti trečiųjų šalių bendrovėms tik tam, kad jos teiktų mums šias paslaugas, ir jos leistų rinkodaros agentūroms ir techniniams tiekėjams platinti skaitmeninę ir spausdintą tiesioginės rinkodaros medžiagą. Mes niekada neperduosime jūsų Asmens duomenų rinkodaros tikslais, neparduosime jų ir nesikeisime jais su kitais asmenimis ne pirmiau aprašytais tikslais, nebent jūs būtumėte davę informuotą sutikimą tokiam dalijimuisi. Turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą tvarkyti Asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais. Kai atšauksite savo sutikimą tvarkyti Asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais, nebegalėsime jums siųsti jokių tiesioginės rinkodaros pasiūlymų ar informacijos, kuri anksčiau buvo siunčiama remiantis jūsų sutikimu tvarkyti Asmens duomenis. Galite atsisakyti gauti tiesioginės rinkodaros medžiagą taip:
11.7.1. redaguodami savo Kliento paskyros nustatymus - panaikindami atitinkamų sutikimų žymėjimą skiltyje;
11.7.2. pateikdami prašymą el. paštu:office@mz-store.lt.
11.8. Teikdami tiesioginės rinkodaros paslaugas, sprendimus priimame automatizuotai, remdamiesi turimais jūsų duomenimis, pagal kuriuos galima nustatyti jūsų pageidavimus (pvz., jūsų pirkimo istoriją). Remdamiesi šia informacija, priskiriame jums asmeninį profilį, susijusį su mūsų galimybe pasiūlyti jums mūsų ar mūsų partnerių paslaugas ir nuolaidų, kurias galime jums suteikti, dydį. Šie sprendimai priimami automatiškai, remiantis statistine analize. Tokiu automatiniu būdu priimami sprendimai turi įtakos jums siūlomų paslaugų ir produktų, kurie, mūsų nuomone, gali jus sudominti, pasirinkimui.
11.9. Automatizuotas sprendimų priėmimas tiesioginės rinkodaros tikslais grindžiamas jūsų sutikimu.
11.10. Jei nesutinkate su tokiu būdu atliktu Mūsų vertinimu, galite pateikti skundą šiais komunikacijos kanalais:
11.10.1. asmeniškai arba paštu adresu: MZ-STORE S.A., Cypriana Kamila Norwida 47, 84-240 Reda arba el. paštu: office@mz-store.lt.
11.10.2. telefonu: + 48 510 054 085
Prašome pateikti informaciją, kuri, jūsų nuomone, pagrindžia mūsų vertinimo netikslumą. Tokios informacijos jūsų gali būti paprašyta ir vėliau.
11.11. Mes turime teisę patikrinti duomenų, pateiktų registruojantis internetinėje parduotuvėje, tikslumą - jei nustatysime, kad duomenys yra netikslūs, turime teisę ištrinti jūsų Paskyrą, prieš tai išsiuntę jums el. laišką, kuriame informuosime, kad jūsų Paskyra bus ištrinta dėl duomenų klaidingumo.
11.12. Mes taip pat galime perduoti asmens duomenis gavėjams, esantiems už Europos ekonominės erdvės ribų, vadinamosiose trečiosiose šalyse. Tokiu atveju prieš perduodami duomenis užtikriname, kad gavėjas turi tinkamą duomenų apsaugos lygį (pavyzdžiui, remdamiesi ES Komisijos sprendimu, kuriuo atitinkamoje šalyje skelbiamas tinkamas apsaugos lygis, arba susitarimu su gavėju dėl vadinamųjų Europos Sąjungos standartinių sutarčių sąlygų) arba yra jūsų sutikimas dėl duomenų perdavimo. Iš mūsų galite gauti gavėjų trečiosiose šalyse apžvalgą ir gauti konkrečiai sutartų nuostatų, kuriomis užtikrinamas tinkamas duomenų apsaugos lygis, kopiją. Šiuo tikslu naudokitės 11.9 skyriuje pateiktais duomenimis.
12. ATSAKOMYBĖ
12.1. Pardavėjas privalo pristatyti Prekes pagal Sutartį.
12.2. Pirkėjų, kurie yra Verslininkai, atžvilgiu Pardavėjas atsako už Prekių trūkumus pagal Civilinio kodekso 556 ir paskesnius straipsnius.
12.3. Pirkėjų, kurie yra Vartotojai arba Verslininkai, atžvilgiu Pardavėjas atsako už Prekių neatitikimą Sutarčiai Vartotojų teisių įstatymo 5a skyriuje nurodytais principais.
12.4. Prekių neatitikimo Sutarčiai atveju Vartotojas ar Verslininkas vartotojų teisėmis turi teisę reikalauti, kad Pardavėjas užtikrintų Prekių atitiktį Sutarčiai, jas pataisydamas arba pakeisdamas naujomis. Pardavėjas gali atlikti pakeitimą, kai Vartotojas ar Verslininkas, turintis vartotojo teises, reikalauja remonto, arba gali atlikti remontą, kai Vartotojas ar Verslininkas, turintis vartotojo teises, reikalauja pakeitimo, arba gali atsisakyti užtikrinti Prekių atitiktį Sutarčiai, jeigu užtikrinti Prekių atitiktį Sutarčiai Vartotojo ar Verslininko, turinčio vartotojo teises, pasirinktu būdu yra neįmanoma arba tai pareikalautų iš Pardavėjo pernelyg didelių išlaidų.
12.5. Pardavėjas privalo pataisyti arba pakeisti Prekes per protingą terminą nuo to momento, kai Vartotojas ar Verslininkas, turintis vartotojų teises, informavo Pardavėją apie neatitikimą Sutarčiai, ir nesukeldamas nepagrįstų nepatogumų Vartotojui ar Verslininkui, turinčiam vartotojų teises, atsižvelgdamas į konkretų Prekių pobūdį ir tikslą, kuriam Prekės buvo įsigytos. Remonto ar pakeitimo išlaidas, įskaitant visų pirma pašto, vežimo, darbo ir medžiagų išlaidas, padengia Pardavėjas.
12.6. Vartotojas turi sudaryti galimybę Prekes, kurios turi būti taisomos ar keičiamos, pateikti Pardavėjui. 12.7. Pardavėjas atsiima Prekes iš vartotojo jo sąskaita.
12.7. Vartotojas arba Verslininkas, turintis Vartotojo teises, gali reikalauti sumažinti kainą arba atsisakyti Sutarties, jeigu
12.7.1. Pardavėjas atsisakė užtikrinti Prekių atitiktį Sutarčiai, kai jų remontas ar pakeitimas būtų neįmanomas arba pareikalautų pernelyg didelių Pardavėjo išlaidų,
12.7.2. Pardavėjas per protingą terminą neatitiko Prekių Sutarties reikalavimų arba Prekių atitikimas Sutarties reikalavimams būtų susijęs su pernelyg dideliais nepatogumais Vartotojui ar Verslininkui, pažeidžiančiais Vartotojo teises,
12.7.3. Pardavėjas Vartotojo ar Verslininko teisėmis neperėmė Vartotojo ar Verslininko pateiktų Prekių,
12.7.4. Prekės buvo sumontuotos prieš paaiškėjant Prekių neatitikčiai Sutarčiai, o Pardavėjas neišmontavo Prekių arba išmontavo, bet po remonto ar pakeitimo jų vėl nesumontavo, arba šių veiksmų neatliko savo sąskaita,
12.7.5. Prekių neatitikimas Sutarčiai tęsiasi, nors Pardavėjas bandė užtikrinti Prekių atitiktį Sutarčiai,
12.7.6. Prekių neatitiktis Sutarčiai yra tokia didelė, kad pateisina skubų kainos sumažinimą arba Sutarties atsisakymą, prieš tai nesuteikiant galimybės Prekes pataisyti ar pakeisti,
12.7.7. iš Pardavėjo pareiškimo ar aplinkybių akivaizdu, kad Pardavėjas per protingą terminą ar be nepagrįstų nepatogumų Vartotojui ar Prekiautojui, ginančiam vartotojo teises, neužtikrins Prekių atitikties Sutarčiai.
12.8. Vartotojas ar Verslininkas, turintis vartotojų teises, gali atsisakyti Sutarties, jeigu Prekių neatitiktis Sutarčiai yra esminė. Preziumuojama, kad Prekių neatitiktis Sutarčiai yra esminė.
12.9. MZ-STORE neatsako už Pardavėjų ir Pirkėjų internetinėje parduotuvėje sudarytų sutarčių, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas yra MZ-STORE, teisingumą už netinkamą vykdymą.
12.10. Visų pirma MZ-STORE neatsako už Pardavėjų (išskyrus MZ-STORE) siūlomų Prekių kokybę, teisėtumą ir saugumą.
12.11. "MZ-STORE" neatsako už negalėjimą ar kliūtis naudotis Internetine parduotuve dėl nuo Kliento priklausančių priežasčių, visų pirma už tai, kad Klientas prarado savo Slaptažodį arba jį prarado tretieji asmenys (neatsižvelgiant į tai, kokiu būdu). Tačiau "MZ-STORE" atsako, jei Klientas prarado savo Slaptažodį arba jo Slaptažodį prarado trečiosios šalys dėl priežasčių, už kurias atsakinga "MZ-STORE", arba dėl priežasčių, už kurias atsakinga "MZ-STORE".
12.12 MZ-STORE neatsako už žalą, atsiradusią dėl Klientų veiksmų ar neveikimo, ypač dėl to, kad jie naudojasi Internetine parduotuve nesilaikydami galiojančių įstatymų ar Taisyklių.
13. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
13.1. Šios Taisyklės įsigalioja nuo jų paskelbimo internetinės parduotuvės svetainėje dienos ir pakeičia anksčiau galiojusias internetinės parduotuvės taisykles.
13.2. Taisyklės ir Nuostatai gali būti keičiami dėl svarbių priežasčių, kuriomis visų pirma laikomos:
13.2.1. MZ-STORE vykdomos veiklos apimties reikšmingas pasikeitimas;
13.2.2. adreso duomenų pasikeitimas;
13.2.3. MZ-STORE įmonės (pavadinimo) pasikeitimas;
13.2.4. MZ-STORE vykdomos veiklos teisinės formos pasikeitimą;
13.2.5. techninis pokytis, susijęs su internetinės parduotuvės veikimu;
13.2.6. mokėjimo būdų pasikeitimas;
13.2.7. pristatymo būdų pakeitimas;
13.2.8. taikytinos teisės pasikeitimas.
13.3 .šių Taisyklių pagrindu sudarant tęstinio pobūdžio sutartis (pvz., Elektroninės paslaugos - Kliento paskyros - teikimas), pakeistos Taisyklės ir sąlygos Klientui yra privalomos, jei buvo laikomasi Civilinio kodekso 384 ir 384[1] straipsniuose nustatytų reikalavimų, t. y. Klientas buvo tinkamai informuotas apie pakeitimus ir nenutraukė sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo pranešimo dienos. Jei dėl Taisyklių ir sąlygų pakeitimo nustatomi nauji mokesčiai arba padidinami esami mokesčiai, Klientas turi teisę nutraukti sutartį.
13.4. Jei šių Taisyklių ir sąlygų pagrindu sudaromos kitokio pobūdžio nei tęstinės sutartys (pvz., Pardavimo sutartis), Taisyklių ir sąlygų pakeitimai jokiu būdu neturi įtakos Kliento teisėms, įgytoms iki Taisyklių ir sąlygų pakeitimų įsigaliojimo dienos; ypač Taisyklių ir sąlygų pakeitimai neturi įtakos jau pateiktiems ar pateiktiems Užsakymams ir jau sudarytoms, įvykdytoms ar vykdomoms Pardavimo sutartims.
13.5. Jei tam tikra Taisyklių ir sąlygų nuostata pripažįstama negaliojančia ar neveiksminga, šios nuostatos negaliojimas ar neveiksmingumas neturi įtakos likusių Taisyklių ir sąlygų nuostatų galiojimui ar veiksmingumui. MZ-STORE stengiasi pakeisti negaliojančią ar neveiksmingą nuostatą nauja nuostata, kuri neturi teisinių trūkumų.
13.6. Sutarčiai taikoma Lenkijos teisė, Vartotojo atveju teisė pasirenkama tik tiek, kiek tai neturi įtakos Vartotojui suteiktai apsaugai pagal jo nuolatinėje gyvenamojoje vietoje galiojančias nuostatas, kurių negalima atmesti sutartimi (palankių nuostatų pirmenybės principas).
13.7. Visiems ginčams, kylantiems dėl šių Taisyklių ir sąlygų, taikoma Vartotojo nuolatinės gyvenamosios vietos teisė. Visiems kitiems ginčams taikomos bendrosios nuostatos. 13.8. Kompetentingas teismas ginčams, kylantiems iš šių Sąlygų, Pardavimo sutarčių ir sutarčių dėl paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis, spręsti yra materialiai ir lokaliai kompetentingas bendrosios kompetencijos teismas. Tai nepažeidžia teisės pasirinkti kitą teismą, kuris pagal teisės aktų nuostatas būtų kompetentingas nagrinėti bylą vietoje.