Nemokamas pristatymas į Lenkiją nuo 200 PLN. Nemokamas pristatymas į PL nuo 200 PLN Pristatymas per 24 valandas Pigus tarptautinis siuntimas Rinkoje nuo 2005 m. Blog Pagalba Kategorijos Gamintojai MENU Blog Pirkinių krepšelis

Jūsų pirkinių krepšelis tuščias!

DUK

IŠVADOS

KAIP GALIMA IŠSIŲSTI UŽSAKYMĄ? Užsakymus siunčia DHL, "Inpost" ir "FedEx" kurjerių tarnybos, "InPost" siuntų mašinos ir Lenkijos pašto tarnyba, kuri bendradarbiauja su atitinkamų šalių nacionaliniais pašto operatoriais.
Minėtų vežėjų skaičius ir prekės ženklas, iš kurių galima rinktis, priklauso nuo siuntos paskirties vietos, taip pat nuo sandėlio, iš kurio siunta bus išsiųsta, pasirinkimo. Išsamius konkrečiai šaliai skirtus siuntimo pasiūlymus galite rasti ČIA.
KOKS UŽSAKYMO ĮGYVENDINIMO LAIKAS?Užsakymo įvykdymas apima šiuos veiksmus:
  • užsakymo priėmimą,
  • apmokėjimą, produktų supakavimą ir siuntos perdavimą vežėjui, atsakingam už jos pristatymą.
    Užsakymo įvykdymo laikas priklauso nuo prekių prieinamumo, pristatymo būdo pasirinkimo ir apmokėjimo gavimo.
    Produktus pradedame pakuoti iš karto po apmokėjimo, todėl turėkite omenyje, kad kuo greičiau lėšos bus pervestos į mūsų sąskaitą, tuo greičiau siuntinys bus perduotas vežėjui - taigi greičiau bus pristatytas nurodytu adresu).
    Tada, jeivisi užsakyti produktai yra sandėlyje, prekės išsiunčiamos per 24 valandas nuo užsakymo pateikimo.Jei užsakymai pateikiami savaitgalį arba pirmadienį, prekes išsiunčiame per 48 valandas.
  • AR GALIMA PAKEISTI PRISTATYMO LAIKĄ? Jei norite susisiekti sukurjeriu, padarykite tai tiesiogiai paskambinę į atitinkamos kurjerių bendrovės klientų aptarnavimo skyrių. DHL ir "Inpost" kurjeriai kartais susisiekia su adresatu telefonu, jei jo nėra namuose. Jei nusprendėte, kad užsakymą pristatys "Paczkomaty InPost", jį galite atsiimti bet kuriuo paros metu.
    KAIP GALIU ATSISAKYTI PREKIŲ, JEI KURIERIAUS NEBUS NAMUOSE? Tokiu atveju kurjeris gali (bet neprivalo) susisiekti su klientu telefonu ir susitarti dėl siuntos atsiėmimo kitu laiku ar kitoje vietoje. Jei kurjeriui nepavyksta susisiekti su klientu, jis palieka informacinį pranešimą. Jei norite susisiekti su kurjeriu, turėtumėte tai padaryti tiesiogiai - paskambinę į atitinkamos kurjerių bendrovės klientų aptarnavimo skyrių.
    kiek kainuoja siuntimas ? Siuntimo kaina priklauso nuo bendros užsakymo sumos, jo bendro svorio ir sandėlio, iš kurio jis turi būti išsiųstas. Norėdami sužinoti tikslią siuntimo į savo šalį kainą, eikite ČIA.
    AR GALIMA PATIKRINTI SIUNTOS TURINĮ PRIEŠ IŠMOKĖJANT KURIERIŲ ? Siuntos turinį galite patikrinti tik sumokėję COD sumą ir gavę siuntos kvitą. Esant neatitikimų dėl siuntinio turinio, kurjeris surašys žalos protokolą, kuriuo remiantis vėliau galėsite pareikšti pretenziją.
    KĄ TURĖTUME DARYTI, JEIGU MŪSŲ SIUNTOS PREKIŲ PAKETAS BUS PAŽEIDŽIAMAS ? Jei siuntinys turi klastojimo požymių (pažeista juosta ar pakuotė), turėtumėte atsisakyti jį priimti. Turite mus informuoti ir mes kuo greičiau atsiųsime jums kitą siuntą.
    KADA Sužinosiu, KADA Gausiu Siuntą ? Išankstinių mokėjimų atveju pristatymo terminas skaičiuojamas nuo tada, kai mokėjimas įskaitomas į mūsų sąskaitą arba, priklausomai nuo aplinkybių, kai gauname informaciją iš mokėjimo tvarkytojo, kad jūsų mokėjimas buvo apdorotas. grynųjų pinigų pristatymo atveju - nuo mūsų patvirtinimo apie užsakymo gavimą dienos. Dabartinę savo užsakymo būseną galite patikrinti prisijungę prie savo paskyros, klientų skydelyje.
    Be to, kurjerio siuntos pristatymo atveju į registracijos metu nurodytą el. pašto adresą siunčiami pranešimai su dabartine užsakymo būkle, siuntos sekimo numeriu ir numatoma pristatymo data (kuri gali keistis). Dabartinę siuntos pristatymo būseną galite patikrinti pasirinkto vežėjo interneto svetainėje, naudodamiesi minėtu siuntos sekimo numeriu. Arba galite susisiekti su vežėjo klientų aptarnavimo skyriumi telefonu (šiuo atveju su savimi taip pat turėtumėte turėti siuntos sekimo numerį).
    Ar siuntinys gali būti išsiųstas kitu adresu, nei nurodžiau registruodamasis ? Kai pateikiate užsakymą, sistema automatiškai įkelia registracijos metunurodytus adreso duomenis, kuriais bus siunčiamas siuntinys. Jei pageidaujate užsakymą gauti kitu adresu, pateikdami užsakymą turėsite įvesti naują pristatymo adresą.
    Kokįdokumentą gausiu kartu su siunta? Prie kiekvienos siunčiamos prekėspridedame kvitą, kuris yra pirkimo įrodymas. Vietoj kvito taip pat galime išrašyti PVM sąskaitą faktūrą. Be to, prie kiekvienos siuntos pridedame padėkos laišką už pirkinį mūsų parduotuvėje, kuriame nurodoma darbuotojo, supakavusio jums gaminius, pavardė. Nurodžius šį asmenį, galima gerokai palengvinti bet kokių ginčų aiškinimosi procesą.
    KUR GALIU SužINOTI, KOKIAJE ETAPUJE YRA MŪSŲ UŽSAKYMAS ? Dabartinę savo užsakymo būseną galite patikrinti prisijungę prie savo paskyros klientų skydelyje. Taip pat galite susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi telefonu.
    Ar siuntoms netaikomas muitinės formalumų išmuitinimas? Siuntoms, kurias siunčiame į ES šalis, netaikomas muitinės formalumų išmuitinimas. Kiekvienoje siuntoje, kurią siunčiame į Norvegiją, JAV ar bet kur kitur už ES ribų, yra muitinės formalumams atlikti reikalingi dokumentai. Skirtingose šalyse tam reikia skirtingo laiko (priklausomai nuo konkrečios muitinės įstaigos specifikos ir esamų aplinkybių), jis gali būti ilgesnis.
    Jei prekės užsakomos iš trečiųjų šalių (iš ne Europos Sąjungos šalių), klientas, kaip prekių importuotojas, privalo atlikti visus muitinės formalumus, kad gautų siuntą. Jis taip pat privalo patikrinti, ar atitinkamas prekes leidžiama parduoti šalyje, kurioje jos bus pristatomos. Informaciją šiuo klausimu galima gauti iš vietos administracinių institucijų arba muitinės įstaigų. Jei šios pareigos nesilaikoma, mes neatsakome už prekių nepristatymą klientui. Mes taip pat neatsakome už bet kokias problemas, susijusias su muitiniu įforminimu, dėl kurių pailgėja siuntos pristatymo laikas.
    Taip pat atkreipkite dėmesį, kad užsakant prekes į šalį, kuriai reikalingas muitinis įforminimas, mes neprisiimame jokių muitinės mokesčių išlaidų. Už jų sumokėjimą atsako klientas.
    KĄ DARYTI, JEI MANO SIUNTA NEIŠMUITINAMA IR GRĄŽINAMA SIUNTĖJUI? Dažniausios priežastys, dėl kurių siunta neišmuitinama ir grąžinama siuntėjui, yra šios:
  • konkrečioje šalyje draudžiamo produkto užsakymas (draudžiamas produktas arba produktas, kurio sudėtyje yra viena ar daugiau draudžiamų medžiagų)
  • užsakovo atsisakymas sumokėti reikalaujamus importo mokesčius
    . Jei dėl kokių nors priežasčių prekės neišmuitinamos ir siunčiamos atgal mums, turėtumėte žinoti, kad klientui grąžinama suma bus sumažinta išlaidomis, kurias turėsime patirti dėl prekių saugojimo pasienyje ir jų siuntimo atgal. Šios išlaidos nuo 6 iki 10 kartų viršija pašto išlaidas.
  • KAS, JEIGU MŪSŲ SIUNTOS PRARAŠYTOS ? Jei siunta prarandama gabenimo metu, mes išsiųsime jums kitą siuntą su tuo pačiu užsakymu. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad jei mes siunčiame siuntą iš naujo, o jūs tuo metu gaunate prarastą siuntą, privalote ją mums grąžinti. Siuntos grąžinimo išlaidas padengsime mes. Taip pat galite pasilikti prarastą siuntą, tačiau tik tuo atveju, jei už ją sumokėjote - nes galiausiai gavote dvi identiškas siuntas.

    APMOKĖJIMAI

    KAIP GALIU APMOKĖTI UŽ PIRKIMĄ?Už pirkinį galima atsiskaityti keliais būdais:
  • INTERNETINIS PERVEDIMAS - šiuo atveju paslaugą teikia internetinės mokėjimo paslaugos, pavyzdžiui, "PayU", "Google Pay" ir "Apple Pay". Pasirinkę vieną iš jų, būsite nukreipti į jų svetainę, kurioje, prisijungę prie savo banko sąskaitos, atliksite mokėjimą. Galima naudotis visų didžiųjų Lenkijos bankų paslaugomis.
  • IŠANKSTINIAI
  • - už siuntą sumokate kurjeriui pristatymo metu (taikoma tik siunčiant po Lenkiją
  • ) TRADICINIS PERVEDIMAS - pinigus galite pervesti į mūsų sąskaitą arba sumokėti banke ar pašte pasirinkta valiuta (PLN/EUR/GBP/USD). Šiuo atveju užsakymo įvykdymo sąlyga - mokėjimas turi būti užregistruotas mūsų sąskaitoje.
  • KREDITINĖ IR DEBETINĖ KORTELĖ - Taip pat galite saugiai atsiskaityti kreditine arba debetine VISA arba Mastercard kortele. Jūsų mokėjimas bus įskaitytas per 15 minučių, todėl garantuojamas greitas užsakymo įvykdymas. Išsamią informaciją apie minėtus mokėjimo būdus galite perskaityti ČIA.

    KODĖL MŪSŲ UŽSAKYMAS ATŠAUKIAMAS?Taip atsitinka, kai nuo užsakymo pateikimo praėjo 3 dienos, o mes vis dar negavome apmokėjimo už prekes ir jų išsiuntimą - tai automatizuota procedūra, o tai reiškia, kad laiku neatlikus apmokėjimo (ne vėliau kaip per 3 dienas), užsakymas tikrai bus atšauktas, todėl apmokėjimo laikas jokiomis aplinkybėmis negali būti pratęstas.

    Kitos tokios situacijos priežastys: kortelės išdavėjas arba pirkėjo bankas atsisako atlikti mokėjimą; mokėjimo metu kortelėje arba pirkėjo sąskaitoje nepakanka lėšų. Jei atsitinka kuris nors iš šių dviejų atvejų, kreipkitės tiesiogiai į savo banką.
    Ar galiu gauti PVM sąskaitą faktūrą už įsigytas prekes?Žinoma, tai įmanoma. Kiekvienai mūsų parduodamai prekei galime išrašyti PVM sąskaitą faktūrą. Tiesiog praneškite mums apie tai savo užsakymo komentaruose. Reikalingi šie duomenys:
    Ką daryti, kad pakeistumėte duomenis sąskaitoje faktūroje, kurią gavau su klaidomis? Klaidingai išrašytą sąskaitą faktūrą reikia išsiųsti atgal su teisingais duomenimis.
    Mes nedelsdami išsiųsime jums ištaisytą sąskaitą faktūrą
    . Ar svetainėje pateikiamos produktų kainos yra atnaujintos ir galutinės?Informacija apie produktų prieinamumą ir kainas "MZ Store" svetainėje atnaujinama kasdien. Tačiau pagal galiojančius įstatymus svetainėje pateikiami produktai yra tik jų PREZENTACIJA ir yra tik kvietimas pateikti pirkimo pasiūlymą. Pasiliekame teisę keisti svetainėje nurodytą kainą.

    Užsakymo pateikimas

    KĄ TURĖTŲ DARYTI, KAD KLAIDINGAI UŽSAKYČIAU PRODUKTĄ, KURIO NEREIKIA?
    Jei atsitiktinai pateikėte užsakymą, kurio nepageidaujate gauti, kuo greičiau susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu bok@mz-store.lt arba telefonu 501 537 027.
    KAIP MATYTI ARBA IŠMATYTI PRODUKTĄ MZ parduotuvėje?Padarėme viską, kas įmanoma, kad mūsų parduodami produktai būtų pateikti kuo tiksliau
    .
    Be to, išsamiai aprašome prekes ir pateikiame dydžių lenteles (jei reikia).
    Jei klientui kyla abejonių ar klausimų, jis visada gali kreiptis į mūsų Klientų aptarnavimo skyrių adresu: bok@mz-store.lt arba telefonu 501 537 027.

    AR GALIU PAKEISTI PRODUKTĄ Į KITĄ Dydį?Žinoma, kai tik pastebėsite, kad dydis netinkamas, galite jį pakeisti į kitą. Jums reikės grąžinti gaminį kartu su čekiu ir užpildyta grąžinimo forma.
    Žinoma, tai taikoma drabužiams
    . KĄ TURĖTŲ DARYTI SU PRODUKTU, KURĮ NORIU GROŽINTI MZ STORE? Prie kiekvieno produkto, kurį norite pakeisti, grąžinti arba dėl kurio norite pareikšti pretenziją, turi būti pridėta:
  • kvito arba PVM sąskaitos faktūros originalas,
  • užpildyta Grąžinimo forma
  • . KĄ TURĖTŲ DARYTI, KAD GAVOTE NEGERĄ PRODUKTĄ? Pastebėję defektą, turėtumėte mums grąžinti nekokybišką Prekę
  • ir
  • pateikti
  • skundą, kuriame turėtų būti nurodyti bent šie duomenys:
  • Kliento žymuo ir užsakymo numeris,
  • skundo dalykas ir skundą pagrindžiančios aplinkybės.
  • KAIP SKŲSTI SKUNDUS?Visus skundus dėl įsigytų prekių reikėtų pateikti raštu mūsų registruotos buveinės adresu arba elektroniniu paštu šiuo adresu:
    bok@mz-store.lt.KADA SKUNDAS BUS ATSAKOMAS?Į skundą atsakysime ta pačia forma, kuria jis buvo pateiktas, t. y. raštu arba elektroniniu būdu, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo išsamaus skundo gavimo dienos. Nedelsdami informuosime klientą apie bet kokius skundo trūkumus ir informuosime, kaip papildyti skundą.